Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija

Radionice za samozapošljavanje

Kada će biti moguće prijave na radionice u 2024. godini?

Prijave će biti moguće od sredine siječnja.

Mogu li se prijaviti na radionicu koju organizira područna služba/područni ured izvan županije u kojoj ću osnovati poslovni subjekt?

Možete, radionice su jednakovažeće za područje cijele Hrvatske. Preporuka je da se prijavite na radionicu koju organizira područna služba/ured u županiji u kojoj ćete osnovati poslovni subjekt. Razlog je što ćete moći efikasnije komunicirati sa savjetnikom, a to će Vam biti značajna pomoć kod predaje zahtjeva i kasnije kod praćenja korištenja potpore tijekom ugovornog razdoblja.

Kako se prijavljujem za dolazak na radionicu samozapošljavanje?

Za prijavu dolaska na radionicu NE TREBA vam korisnički račun.

Na rasporedu radionica odaberite radionicu te u opisu radionice kliknite na gumb “Dolazim”

Ispunite tražene podatke na prijavnom obrascu i kliknite gumb “POŠALJI”

Dobit ćete potvrdni e-mail. Ako e-mail sadrži informacije o uključivanju na on-line radionicu, sačuvajte ga jer će vam na dan održavanja radionice trebati link za uključivanje na radionicu (Microsoft Teams sastanak). Link će biti aktivan najranije 15 minuta prije početka radionice. Ako se u e-mailu ne nalaze upute za uključivanje na radionicu, najkasnije dan prije radionice dobit ćete dodatni e-mail s uputom i linkom za uključivanje na radionicu.

Detaljne upute za prijavu na radionicu dostupne su na poveznici: Upute za prijavu na radionicu Samozapošljavanje – Radionice HZZ-a

Sve radionice su popunjene, kako da se prijavim?

Prijave na radionice moguće su samo online putem aplikacije Radionice za samozapošljavanje te se ne zaprimaju prijave telefonski ili e-mailom.

Interes za radionice je velik  te ako trenutačno nema raspoloživih termina, novi termini kreiraju se svaki ponedjeljak, pa Vas molimo da pratite dostupnost termina od toga dana.

Koja aplikacija/servis mi je potreban za sudjelovanje na on-line radionici samozapošljavanje?

Potreban vam je korisnički račun na servisu Microsoft Teams.

Također, vaše računalo mora imati funkcionalni zvuk (zvučnike/slušalice za slušanje i mikrofon za sudjelovanje u radionici). Ako nemate takvo računalo, preporučujemo korištenje mobilnog uređaja jer mobilni uređaji imaju potrebnu zvučnu podršku.

NAPOMENA: HZZ ne može pružati tehničku pomoć za korištenje Microsoft Teams servisa/aplikacije ili za eventualne probleme koje možete imati kod sudjelovanja na on-line radionici (npr. nedostatak zvuka, nemogućnost razgovora sa savjetnikom putem mikrofona). Molimo testirajte prije početka radionice da li je vaše računalo/mobilni uređaj osposobljeno za sudjelovanje na on-line radionicama s podrškom za zvuk. Zatražite pomoć osobe s iskustvom ako sami ne možete savladati tehničke izazove. Hvala na razumijevanju.

Gdje mogu preuzeti aplikaciju Microsoft Teams za moj mobilni uređaj?

Android korisnici – koristite ovaj link.

iPhone korisnici – koristite ovaj link.

Na računalu možete koristiti web verziju ili skinuti i instalirati aplikaciju za Windows ili MacOS računalo.

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.